فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: هم‌زمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۵۷۵ بیمار در شهرستان مرزی تایباد توسط تیم پزشکی جهادی به‌صورت رایگان ویزیت شدند.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۵۴
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، سرهنگ پاسدار حسین شمس اظهار کرد: این اردوی جهادی پزشکی در روستای ارزنچه علیا و نیز محله خیام شهر تایباد با حضور پزشکان بسیجی برگزار شد که در مجموع ۵۷۵ نفر ویزیت شدند.

 وی افزود: این اردوهای جهادی پزشکی به دنبال کلان طرح کشوری یاسر و کارزار شیفتگان خدمت توسط کارکنان درمانگاه نبی اکرم (ص) تایباد در مناطق محروم و کم‌برخوردار این شهرستان مرزی برگزار می‌شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد بیان کرد: در این اردوی جهادی پزشکی خدماتی نظیر دندانپزشکی، پزشک عمومی، متخصص قلب و عروق، آزمون فشارخون و قند خون، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، حجامت و فصد خون به‌صورت رایگان به مردم ارائه شده است.

 شمس مطرح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۳ مرحله اردوی جهادی پزشکی با همکاری معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج تایباد در محلات و روستاهای محروم و کم‌برخوردار این شهرستان مرزی برگزار شده است.

 وی خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی و کاهش آلام و دغدغه‌های مردم، هدف اصلی برگزاری این اردوهای جهادی است که باعث بهره‌مندی همه اقشار جامعه از خدمات عمومی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها